Časté dotazy
1. Je částka v ceníku konečná?
Cenu za služby vždy ovlivňuje míra znečištění, stav laku a velikost vozu. Uvedené ceny jsou základní. Při předání vozu Vám ale vždy řeknu cenový strop pro Váš vůz a pokud bych během práce narazila na něco, co by mohlo zvýšit cenu za službu, vždy Vás budu telefonicky kontaktovat a cenu s Vámi budu konzultovat. Nemusíte se tedy bát, že by Vás cena při předání hotového vozu zaskočila.
2. Jakou autokosmetiku používáte?
Na interier používám autokosmetiku značek Gyeon, Autofinesse, Kimicar, Valepro, Colourlock, Koch.
U exterieru má u mě největší zastoupení Gyeon co se týče mytí, dekontaminace a keramické ochrany. Pak také Bad boys nebo K2. Na leštění laku používám pasty značky Zvizzer.
3. Jak dlouho služba trvá?
U každé služby je uvedený časový rozsah. Čas samozřejmě závisí na faktorech jako míra znečištění nebo velikost vozu. Při předání si vždy domluvíme čas předání hotového vozu tak, aby Vám vyhovoval podle Vašich možností.
4. Lze nanést ochranu laku bez leštění?
U keramické ochrany je korekce laku nutná, i když se jedná o nový vůz. Aby keramická ochrana správně fungovala, je potřeba mít dokonale připravený povrch zahrnující mytí, dekontaminaci a leštění laku.
Vosk je možno nanést bez předchozího leštění u nových vozů nebo u vozů s minimálním poškozením laku.

